Na rynku gadżetów reklamowych można znaleźć niemal wszystko. Od zeszytów, teczek i kubków, poprzez pendrivy, aż po znane od dawna breloki do kluczy i długopisy. Ale nie każdy gadżet reklamowy będzie działał tak samo skutecznie, a ich właściwe dobranie do odbiorców to prawdziwa sztuka. Na jakie gadżety warto stawiać w tym roku?
Praktyczne gadżety codziennego użytku – ciągle popularne!
Czy komuś z nas jest potrzebny kolejny długopis? Czy twoi klienci go potrzebują? Prawdopodobnie nie, ale nie znaczy to bynajmniej, że żaden prosty gadżet reklamowy już się nie sprawdzi. W https://brooklyn.pl niemal codziennie tworzymy gadżety, które pomagają naszym klientom zbudować silną markę i lojalnych odbiorców.
W 2023 szczególnie przydatne okazują się przedmioty z nadrukiem reklamowym, które mają jakiś związek z technologią. Mogą być to pendrivy, myszki i podkładki pod myszkę, powerbanki, a także gadżety gamingowe. Niezmiennie sprawdzają się także kubki termiczne, notesy i planery, zwłaszcza te, które zostały zaprojektowane w zindywidualizowany sposób, specjalnie dla danej grupy odbiorców.
Oryginalne i nietypowe gadżety – czy to ma sens?
Odpowiadamy bez zastanowienia – jak najbardziej! Żeby dowiedzieć się więcej o przykładach wykorzystania niekonwencjonalnych form reklamy, zajrzyj na naszego bloga. Współcześnie naprawdę niełatwo się wyróżnić, szczególnie w branżach, gdzie rynek jest bardzo wysycony podobnymi produktami. Ciekawe, przyciągające wzrok gadżety reklamowe pomagają przechylić szalę uwagi klienta na Twoją stronę!
Nawet jeśli tego typu gadżety nie są bardzo praktyczne, i tak zapadają w pamięć ze względu na swoją unikalność. Ale da się tu także wpleść użyteczność: składane kubki lub ekologiczne torby, breloczki z funkcją śrubokrętu, a także selfie sticki to najlepsze przykłady Takie gadżety budzą ciekawość i wywołują pozytywne emocje u odbiorców, co sprawia, że marka zostaje zapamiętana na dłużej.
Interaktywne gadżety reklamowe – coś jeszcze ciekawszego
Codziennie setki tysięcy bodźców toczą pojedynek o twoją uwagę. Dotyczy to w równym stopniu twoich klientów! Dobrym rozwiązaniem jest tu interaktywność – gadżety reklamowe, które aktywnie angażują użytkownika, nie lądują od razu w najniższej szufladzie.
Przykładami mogą być chociażby łamigłówki, puzzle, mini gry logiczne, magnesy z możliwością układania różnych kształtów czy breloczki z otwieraczem do butelek (po pomysły zajrzyj na https://brooklyn.pl). Takie gadżety pobudzają zainteresowanie, czasem wywołując przy tym nastrój skupienia na rozwiązaniu zadania. Tego właśnie potrzebujesz, by twoje produkty znalazły rzesze nowych odbiorców!